maandag 22 juli 2013

Picture*LOVE* #1

Er zijn zoveel mooie, inspirerende beelden te zien op internet,
dat ik het een geweldig idee vind om af en toe wat langer stil te staan bij een foto.
Dit idee komt van blogger Stephanie van blog Coos-je.

Het concept is dat je iedere maand een foto plaatst, met de reden waarom je juist deze foto hebt gekozen en deze doorlinkt naar iedereen die meedoet met Picture*LOVE*. 


Mijn eerste Picture*LOVE* is een stilleven van blogger Anna-Malin 
Ik houd van haar stijl. Ze is origineel en ze weet met mooie spullen
prachtige combinaties te maken die helemaal kloppen.
Op deze foto een combinatie van frisse tinten als wit, grijs 
en het camelbruin van het verweerde hout en de koffie.
Op deze foto heeft ze haar eigen snapshots geprint en direct gebruikt voor de styling.
Leuk idee, ik heb het de laatste tijd vaker voorbij zien komen!
Als je zin hebt moet je de hele serie foto's hiervan eigenlijk even bekijken op haar blog.

Andere bloggers die meedoen met Picture*LOVE* zijn
Miranda, Antine, Conny, Martine, Aggy, Anneke en Elvera.

Wil je ook meedoen ?
Stuur dan een mailtje naar stephaniekoster65@gmail.com

4 opmerkingen:

  1. Hi Gerdien, Leuk dat je ook mee doet met Picture *LOVE* !
    Ik ga van de week ook weer nieuwe foto plaatsen, is al weer even geleden. De dagen zijn te kort!
    In je andere post staan de kopjes van Tine K Home (de zwart wit gestreepte). Leuk! had je al gezien dat ik die in mijn webshop verkoop?
    Ik zal jouw blog van de week op mijn blogroll plaatsen en tussen de blogs die mee doen met Picture *LOVE*

    Gr. Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Stephanie,

    Leuk om mee te doen! Ik ben benieuwd naar je volgende Picture*LOVE*.
    Goed om te weten dat je ook Tine K Home verkoopt, want ik ben er al een tijdje weg van.
    Het gestreepte kannetje staat op mijn wensenlijst!

    Gr. Gerdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk dat je ook meedoet en wat een prachtige foto!
    Helt Enkelt was 1 van de eerste blogs die ik volgde. Wat een inspiratie.
    Jij hebt ook een prachtig blog en een volger erbij!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje Anneke voor je enthousiaste reactie en je aardige woorden! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen